Sanatçı Yüzyüzeyken Konuşuruz
Albüm Kazılı Kuyum (2020)
Şarkı Kazılı Kuyum
Hit 9924 indirme
Haftalık Hit 191 Haftalık indirme.
Boyut 3.19 MB
Tarih 10 Ocak 2020 , Cuma günü eklendi.
Puan
10 üzerinden 7 puan. 134 kişi puan verdi.
Mp3 indir Hatalı MP3 Bildir
Yüzyüzeyken Konuşuruz / Kazılı Kuyum Yorumları.
  1. Aybüke Çelik

    pişmanlık demode artık, ben söylemeden geri dön.

  2. Gurbet Kursun

    Ruhum dinleniyor sayenizde mükemmelsiniz

  3. Ayşe Yeşilyurt

    Yıllar geçiyor ne benim sana olan sevgim azalıyor ne de bu grubun kalitesi . Bu gidişle ben biterim anladın mı beni.

  4. Şarkı Denerken

    Ah oğlum n’aptınız bu ne? Şarkıya bağlanmaktan başka bi’ şey yaptım sanırım Ruhum alev alıyo Şarkı o kada güzel ki kime söveyim?

  5. Yetişkin Öyküleri

    Pişmanlık demode artık ben söylemeden geri dön geri dönn geri dönnn....

  6. Yetişkin Öyküleri

    krallaarr

  7. Ahu Çıtkırıldım

    Şu harikulade şarkıyı dinlemek için yanlışlıkla dipsiz kuyum yazma riskine giriyorum, değerimi bil Kaannnnnn

  8. enes yoldas

    Hiçe bağırıyorum sesimi duyun Sizi seveni üzün, düzene uyun Sen kazamazsın, kazılı kuyum Ben su muyum Bunları kaldırayım Ama karşımdaki beni görmüyor Ruhum alev aldı sönmüyor Ben dönüyom dünyam dönmüyor Kime söveyim Kimlere saldırayım Kalan olmadın Giden olmadın Bana bir kere Gülen olmadın Kalan öyle ben Giden öyle sen Bu gidişle ben Biterim anladım Kalan olmadın Giden olmadın Bana bir kere Gülen olmadın Kalan öyle ben Giden öyle sen Bu gidişle ben Biterim anladın mı beni? Seslendim ben sana kaç kere Adını demeden Hislendim, pislendim Hiçbir şey istemeden Pişmanlık demode artık Ben söylemeden Geri dön, geri dön, geri dön Geri dön, geri dön, geri dön Kalan olmadın Giden olmadın Bana bir kere Gülen olmadın Kalan öyle ben Giden öyle sen Bu gidişle ben Biterim anladım Kalan olmadın Giden olmadın Bana bir kere Gülen olmadın Kalan öyle ben Giden öyle sen Bu gidişle ben Biterim anladın mı beni?

  9. Ben Esra

    Abi neden şarkıları farklı kanallardan atıyorsunuz...yetişemiyoruz

  10. Pomegranate rose

    Şarkının beni alıp götürdüğü yerler.. geri gelin🌾

  11. Neobeat

    Tama Impala kokuyor buralar böyle devam abi. Bundan sonra daha fazla synth duysak biraz daha elektronik, al koynuna sakla bu grubu👌🏻

  12. Şeyma Tuğyan

    Kaan abi benim şu İnstagram engelini kaldırsan mı artık lütfen...

  13. Arzu Pınar

    Bağımlılığının 14. günü sabah -akşam aralıksız dinliyorum..Mükemmel değil mükemmel ötesi bir şeyler var burda💞

  14. Ay L

    Her gün bir doz alıyorum tşk

  15. Aleyna Midi

    Ne kaa hoş

  16. Melike

    kaan boşnak "ben su muyum bunları kaldırayım" dedikten sonra içinden amk dediğine adım kadar eminim ama kanıtlayamam

  17. Nehir

    Karar verdim gidip mezar alıcam belki de Allah ilk adımı benden bekliyordur 🙄

  18. Veli Çetindede

    👍

  19. Bünyamin Arslankaya

    Kalan olmadın Giden olmadın Bana bir kere Gülen olmadın

  20. Nil İnci

    Belki bu şarkıyı dinleyip beni hatırlarsın..

  21. Enes Aydınat

    Sizi seveni üzün, düzene uyun..

Yorumları Göster
Yüzyüzeyken Konuşuruz / Kazılı Kuyum Şarkı Sözü.

Yüzyüzeyken Konuşuruz - Kazılı Kuyum Sözleri

Hiçe bağırıyorum sesimi duyun
Sizi seveni üzün, düzene uyun
Sen kazamazsın, kazılı kuyum
Ben su muyum
Bunları kaldırayım

Ama karşımdaki beni görmüyor
Ruhum alev aldı sönmüyor
Ben dönüyom dünyam dönmüyor
Kime söveyim
Kimlere saldırayım

Kalan olmadın
Giden olmadın
Bana bir kere
Gülen olmadın
Kalan öyle ben
Giden öyle sen
Bu gidişle ben
Biterim anladım

Kalan olmadın
Giden olmadın
Bana bir kere
Gülen olmadın
Kalan öyle ben
Giden öyle sen
Bu gidişle ben
Biterim anladın mı beni?

Seslendim ben sana kaç kere
Adını demeden
Hislendim, pislendim
Hiç bir şey istemeden
Pişmanlık demode artık
Ben söylemeden
Geri dön, geri dön, geri dön
Geri dön, geri dön, geri dön

Kalan olmadın
Giden olmadın
Bana bir kere
Gülen olmadın
Kalan öyle ben
Giden öyle sen
Bu gidişle ben
Biterim anladım

Kalan olmadın
Giden olmadın
Bana bir kere
Gülen olmadın
Kalan öyle ben
Giden öyle sen
Bu gidişle ben
Biterim anladın mı beni?

Yüzyüzeyken Konuşuruz / Kazılı Kuyum ile ilgili en çok aranan terimler.

Yüzyüzeyken Konuşuruz Kazılı Kuyum indir, Yüzyüzeyken Konuşuruz Kazılı Kuyum mp3 indir, Yüzyüzeyken Konuşuruz Kazılı Kuyum mp3 indir dur, Yüzyüzeyken Konuşuruz Kazılı Kuyum telefona indir, Yüzyüzeyken Konuşuruz Kazılı Kuyum şarkı sözleri, Yüzyüzeyken Konuşuruz Kazılı Kuyum bedava mp3 indir, Yüzyüzeyken Konuşuruz Kazılı Kuyum mobil dinle