Müzik Mp3 İndir - Bedava Şarkı Dinle
Twitter'da Takip Et Google Plus'da Takip Et Facebook'da Takip Et


Ana Sayfa > > > >

Senle Zor mp3 indir

Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Senle Zor
Hit
: 2905 indirme.
Haftalık Hit
: 9 Haftalık indirme.
Boyut
: 3.22 MB
Tarih
: 21 Eylül 2017 Perşembe günü eklendi.
Puan

10 üzerinden 8 puan. 15 kişi puan verdi.

Rating: 8 out of 10
Hatalı MP3 Bildir
Yener Çevik / Senle Zor Yorumları.
  1. Yener Çevik Official

    SÖZLER BENCE SOR, SENDE SOR AKIL ALMAZ Bİ YOL SENLE ZOR BENLE ZOR AKIL ALMAZ Bİ YOL... BU GÜN YİNE GÜNEŞ GİTTİ, AY GECEYİ BASTI BAZEN DE ÇOK ULAŞILMAZDI, VENÜSLE, MARSTI O BENİM GÖRDÜĞÜM YAPILMIŞ EN GÜZEL DANSTI BÜYÜDÜM BE GÜLÜM BU GÜN 38'E BASTIM İŞİN ASLI HASRET GURBET BİRLEŞTİ ÇOĞU İNSAN Bİ KÖŞEDE Bİ KIYIDA BUNA İÇTİ GELDİĞİMDE GİTMİŞTİN İKİ CÜMLE SÖZ KONUŞCAKTIM KÜSTÜYSEN BİLE BİLMİYOM AMA KÜSSEN BİLE BARIŞCAKTIM GİDP DURDU, GİDİP YAKTIM, AŞIKLARIN GİDİK AKLI ARDIM SIRA DÖNÜP BAKTIM, YERE DÜŞTÜM YİNE KALKTIM GELİŞ ZOR , GİDİŞ ZOR, BİZİ OYALAMASAN Bİ GELCEM DESEN, GÖNÜL KIRIK DÖKÜK MASA.... BENCE SOR, SENDE SOR AKIL ALMAZ Bİ YOL SENLE ZOR BENLE ZOR AKIL ALMAZ Bİ YOL... ELİMDE KALAN TİRYAKİNİN SON DALI DERDE SALAN NE VARSA KAYBOLUP BULUNMASIN DELİYE HER GÜN BAYRAM FARK ETMEZ PAZAR SALI SENİNLE KALAN DÜŞSÜN ORDAN Bİ YERE AYRILMASIN BÜYÜYÜNCE GÜNÜN NASIL GEÇTİ DİYEN KALMADI İNSANIM ÜZÜLÜYOMDA GÖZLERİMDE DAMLA KALMADI YA POKER YA TAVLADA DÜŞEŞ GELDİ ZARLARI GÜNEŞ Bİ İNAT ETSİN ERİTMEZ BAK KARLARI BENCE SOR, SENDE SOR AKIL ALMAZ Bİ YOL SENLE ZOR BENLE ZOR AKIL ALMAZ Bİ YOL...

  2. Sevcan Öztürk

    38 e bastım kısmini dinlemek için tüm sarkiyi dinliyorum sjsjsjsn

  3. Saim Barut

    Free beat için abone olursanız sevinirim :)

  4. Tunahan Doğan

    Çok Dinlerdik Bu Şarkıyı Ama Öyle Bi Severdik Ki Hiç Sözlerine Dikkat Etmedik 2 Yıl Aradan Sonra Gitti Her Gece Evinin Önünden Bu Şarkıyla Geçiyorum Ne Zaman Baksa Senle Zor Benle Zor Diye Mesaj Atıyor Sadece Bakiyorum Elimden Başka Birşey Gelmiyor...

  5. John Wick Fortnite

    0:33 burak güngor

  6. COMMENTMAN

    14 279 000

  7. Emre Telek

    Sözleri bilmem ama abi sesin beni büyülüyo. Parça boyunca beynimin bütün odalarını geziyorum. Efsane bi sesin var

  8. Seda Akca

    Ay bayılıyorum size Şeyda ablam Burak abim inşallah çooooook mutlu olursunuz

  9. Meskan Şen

    Abi İzmir ya bu işin temeli. Hergün dinliyorum seni

  10. ORTAYA KARIŞIK

    Sevdiğim kıza teklif ediyorum kabul etmiyor. Açıyorum youtube yi bakıyorum Yener abi bu parçayı paylaşmış. Kanayan yarama ilaç gibi gelmişti. (Sene 2017)

  11. Saliha Çelebi

    *senin şarkıların yokken hayat zor*

  12. Serkan Varol

    Süper ? ?

  13. Elanur Demir

    2019 dinleyen varmı ?

  14. turkish rapper

    Helâl Yener senin gibi rap yapana ADAMA ihtiyacı var bu milletin.

  15. Cuma Alan

    Büyüdüm be gülüm 4 ay önce 26ya bastım

  16. Bavver Güzelsoy

    Bende büyüdüm gülüm bu gün 18'e bastım.

  17. Mustafa

    1:39 KRAAL

  18. Fevzi Daşhan

    Var ol Yener Babaaaa

  19. Hamzavlees

    Bu tarzini özledik be reis

  20. Emir KAPLAN

    Aga be ?❤

Yorumları Göster
Yener Çevik / Senle Zor Şarkı Sözü.
Yener Çevik - Senle Zor Sözleri

Bence sor, sende sor
Akıl almaz bi yol
Senle zor benle zor
Akıl almaz bi yol

Bu gün yine güneş gitti, ay geceyi bastı
Bazen de çok ulaşılmazdı, venüsle, marstı
O benim gördüğüm yapılmış en güzel danstı
Büyüdüm be gülüm bugün 38'e bastım

İşin aslı hasret gurbet birleşti
Çoğu insan bi' köşede bi' kıyıda buna içti
Geldiğimde gitmiştin, iki cümle söz konuşcaktım
Küstüysen bile bilmiyom ama, küssen bile barışcaktım

Gidip durdu, gidip yaktım, aşıkların gidik aklı
Ardım sıra dönüp baktım, yere düştüm yine kalktım
Geliş zor, gidiş zor, bizi oyalamasan
Bi' gelcem desen, gönül kırık dökük masa

(2x)
Yener Çevik / Senle Zor ile ilgili en çok aranan terimler.

Yener Çevik Senle Zor indir - Yener Çevik Senle Zor mp3 indir - Yener Çevik Senle Zor mp3 indir dur, Yener Çevik Senle Zor telefona indir, Yener Çevik Senle Zor şarkı sözleri, Yener Çevik Senle Zor bedava mp3 indir, Senle Zor mobil dinle

Yener Çevik (YENİ 10)

Yener Çevik (TOP 10 Bu Ay)