f Yener Çevik Biter MP3 İndir Müzik Dinle Biter Download
Müzik Mp3 İndir - Bedava Şarkı Dinle
Twitter'da Takip Et Google Plus'da Takip Et Facebook'da Takip Et


Ana Sayfa > > > >

Biter mp3 indir

Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Biter
Hit
: 682 indirme.
Haftalık Hit
: 0 Haftalık indirme.
Boyut
: 4.55 MB
Tarih
: 1 Ocak 2018 Pazartesi günü eklendi.
Puan

10 üzerinden 9 puan. 6 kişi puan verdi.

Rating: 9 out of 10
Hatalı MP3 Bildir
Yener Çevik / Biter Yorumları.
  1. ONUR ŞANLI

    1:20

  2. Serkan Varol

    Süper ? ?

  3. BARAN DURAN

    Yener çevik reis farktır...

  4. A to the C Adem61

    adam ozamanları euronun uçaçağını tespit etmiş amk

  5. Romeo Cimi

    2019 HALA DİNLEYENLER?

  6. Ayse aysun Kuez

    Gūzelmis başarılar YENER CEVIK??Tekirdagdan selam sevgiler❤???

  7. Mehmet Eren

    Ama göç var alıcı kuşlar gibi helal Avrupa zor vize verir ay yıldız benim kimlik

  8. Erhan FIRAT

    Rapin Ahmet Kayası... Selam Yener abi. Saygım ve sevgim senin gibi hakkın gibi derin... Hü!

  9. Babayaro X

    Umut Timur'un yaptığı T-Pain olayı şahane olmuş...gayet başarılı aga

  10. ercan eryılmaz

    BAŞTA YENER ABİ OLMAK ÜZERE HERKESE SELAMÜNALEYKÜM KEŞKE TANISABİLSEK YENER ABİ #SEVİLİYOSUN#YENER#REİSSS?

  11. tekkuvet35

    Kolay yorum yapmam buadam çağı iyi yakaliyor ve güzel yorumliyor aynende dediği gibidir avrupa giri basik tavanli ama göç var.

  12. Elif Alanur Sokmez

    YENER ÇEVİK? BÜTÜN ŞARKILARINI AMA BÜTÜN ŞARKILARINI KALBİME KAZIDIM. BEYNİME KAZIDIM.

  13. Berkin Keskin

    ŞARKININ HIZINI 0.75 YAPINCA DAHA GÜZEL OLUYO JLFGJLHŞİKSZJDRHKHZDJŞ

  14. Letsiz ama eşsiz

    büyüksün krallll adam

  15. Mevlüt Ahmet Bozkurt

    Turan elin varolsun reis

  16. Sezgin Yılmaz

    Kral .

  17. alimert korkmaz

    Çıplak kadın - kalite %100 nakarat /efso bunu beğenmeyenler başkasını dinlesin

  18. Osman güner

    iyi iyi

  19. Yigit Eroglu

    What Kind of King You Are Babaaaa :)))

  20. Mehmet III

    Yeneerrr agaaa 35den istanbulaaaaa

Yorumları Göster
Yener Çevik / Biter Şarkı Sözü.
Yener Çevik - Biter Sözleri

AMA GÖÇ VAR ALACA KUŞLAR GİBİ
SABAH ÜÇ KALK NASIL Bİ İŞLEMCİDİR
KARAKIŞTAN BİLE BUGÜN GİDERLİYİZ
KARA GÜN KARARIP KALMAZ BİTER REİS

Elemanın yüzü pislik, kendi sahte forma
Godomanların yanında rus kız canlı bomba
Uçuyom zaten diyo, yere düşmem normal
Toprağa beton döktüler, rezidıns dolu orman
Herkes bakıyo telefonuna kaç oldu beğenme
Yeni dünya düzeni, beğen yada beğenme
ALLAH'tan iste verir, kuldan dilenme
İşinde olmasın yarı yolda bırakıp gidenle
Eski masalar dantel, kaneviçe, iplik
Kaşında gözü var çoğuda sahte kirpik
Avrupa zor vize verir, AYYILDIZ benim kimlik
Başımız gökyüzüne kadar burdan dimdik
Yener Çevik / Biter ile ilgili en çok aranan terimler.

Yener Çevik Biter indir - Yener Çevik Biter mp3 indir - Yener Çevik Biter mp3 indir dur, Yener Çevik Biter telefona indir, Yener Çevik Biter şarkı sözleri, Yener Çevik Biter bedava mp3 indir, Biter mobil dinle

Yener Çevik (YENİ 10)

Yener Çevik (TOP 10 Bu Ay)