Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Pinterest

Yaso Laçka Mp3 indir

Yaso Laçka (2022)

Bu şarkıyı paylaşın

Sanatçı Yaso
Albüm Laçka (2022)
Şarkı Laçka
Hit 7 indirme
Haftalık Hit 0 Haftalık indirme.
Boyut 2.07 MB
Tarih 19 Eylül 2022 , Pazartesi günü eklendi.
Puan
10 üzerinden 0 puan. 0 kişi puan verdi.

Şarkıya Tepkin Olacak mı ?

Şaşkın (0%)

Çok Kötü (0%)

Komik (0%)

İdare Eder (0%)

Çok Güzel (100%)

Aşk (0%)

1   kişi şarkıya tepki verdi
Laçka Yorumları.
Laçka indir ve şarkı sözü.

Gerilim yüksek tansiyon al sana fatura bu farklı bi feribot
Her gece astonu martini hızlıya ters gelir
Hatun ver tabi al sana Plüton
Cadde bostanı Beyoğlu mackasi
Bizleri bağlama ortama lackasin
Başkası bilmesin her gece kopması
Baş starta Tony bu müzik
Hatunlar flo
Hatunlar pilot
Yanımda hatun var bilo
Aklım dur bana aklım dur diyo
Yaso seni nasıl bağlar bilmiyon
Hatunlar flo
Hatunlar pilot
Yanımda hatun var bilo
Aklım dur bana aklım dur diyo
Yaso seni nasıl bağlar bilmiyon
Bilmiyorlar bizi kavga kan çıkarır
Her biri yasta sokak cıvıl cıvıl
Kakdelalar üniversal akım
Yataklarda gece yine santrfor
Gece for yine tor mutfakta model
Cano harbi trap müzik açma bize
Esnaf paparoz brom hakkını ver Z kuşağıda doymali Türkçe rape
Vın vın vın vurgun
Yap bize gece güzel olsun
Vurdum doydun
Sar bide kafa güzel olsun (ya-ya-ya)
Vın vın vın vurgun
Yap bize gece güzel olsun
Vurdum doydun
Sar bide kafa güzel olsun
Hatunum salliyo kalçayı les
Aga bizi salmıyo sinir stres
Koy dilin altına filipin eş
Bas bilo her gece 10 bini keş
Hatunum salliyo kalçayı les
Aga bizi salmıyo sinir stres
Koy dilin altına filipin eş
Bas bilo her gece 10 bini keş
Hatunlar flo
Hatunlar pilot
Yanımda hatun var bilo
Aklım dur bana aklım dur diyo
Yaso seni nasıl bağlar bilmiyon
Hatunlar flo
Hatunlar pilot
Yanımda hatun var bilo
Aklım dur bana aklım dur diyo
Yaso seni nasıl bağlar bilmiyon

Yaso ile ilgili en çok aranan terimler.

Yaso Laçka indir, Yaso Laçka mp3 indir, Yaso Laçka mp3 indir dur, Yaso Laçka telefona indir, Yaso Laçka şarkı sözleri, Yaso Laçka bedava mp3 indir, Yaso Laçka mobil dinle