Müzik Mp3 İndir - Bedava Şarkı Dinle
Twitter'da Takip Et Google Plus'da Takip Et Facebook'da Takip Et


Ana Sayfa > > > >

feat Aspova-İçinde mp3 indir

Sanatçı
: Vio
Albüm
Şarkı
: feat Aspova-İçinde
Hit
: 224 indirme.
Haftalık Hit
: 26 Haftalık indirme.
Boyut
: 3.47 MB
Tarih
: 14 Şubat 2020 Cuma günü eklendi.
Puan

10 üzerinden 7 puan. 4 kişi puan verdi.

Rating: 7 out of 10
Hatalı MP3 Bildir
Vio / feat Aspova-İçinde Yorumları.
  1. Yusuf Subaşı

    1:36 “PLC” değil “PMC”

  2. SENTİNUS

    Moruk Çok Pis Hasta OLmusum yaa

  3. RapSAHTO

    Beyler bunlar da benim sözlerim , Başlama işime geride kalan Sarmıyo muhabbetiniz falan Rap yapasım gelir durmadan Zengin olsamda boş kumbaram Pa pa pa para dediniz Şerefin beş kuruş öderiz tamam Seni de içine çekerse karanlık hasımlar geride bak al. Yeşiller gösterir sadece makat. Havanı alırsın pistime gelirsen disslemek istemem İsmini vermeden hisseler üstüme geçicek izle ve dinle lan pisleme ! Otistik MC'ler hisseder ,  izlenen milyon bense zirveden bakamam Yeşilin hevesi yetişkin olsa sen bebesin izleme derim sana bu fazla gelir.

  4. emre

    amına koyım şarkının hiçbiyerde kesiti var sözlerine kadar nerden bılıyosun xd

  5. SENTİNUS

    önünde yeni bi yer onunde yenı bi yer karanlık yolun sonuna gidiyorum var mı benimle gelen dönücem yenilmeden ben olucam rezil eden sikilmiş rapçilerinizin alayı çıkamayacak bu ceremeden eevini ver anahtarını ver evini ver bu küçük kasabanın en delirmiş olan şerifi ben yeni bi deli gelir yeni bi deli gider evine giremezsem evinin önünde tatatata mermi biter dedededenediler mahallemize giremediler onlar torbacı ali babanın yanındaki 40 haramiler yalanı söylemem biliyo bebebeni bilen ekibim çatıdaysa kaçın çünkü farkınız kalmıcak fredieden zekası gerililer başrol ölürse film biter bedenim bi filididen farkınız kalmadı tweetyden çoktan açıldı bile başına dert bi yumruk geliyo o kaşına sert dur çok üzgünüm ama el kaldıramam hiç bir kadına ben 8 3 2 fuckin zombies 832 muhaffakı zombies 8 3 2 fuckın zombies

Yorumları Göster
Vio / feat Aspova-İçinde Şarkı Sözü.
Vio - feat Aspova-İçinde Sözleri

Verse 2: Aspova]

Söylenecek çok şey var
Ama söyleyeceğim hiç bi’ şey yok
Koca evren birden dap dar olur
Hep düşünüp dururum bir yol
Bir var bir yok
Farksız oyundan
Hıp hızlı geçmiş o yıllar
Keşkelerim var
Dostum keşke burada olsan
Cümlem çok, noktam yok
Ardından gelicez bir gün
Dinlen bro, sen rahat ol
Durmam ben koymam bi’ gül
Yolum engel, fark etmez
Üst, üste gelse de badireler
7’den 70’e herkes senin için bu mahallede
Aklımda her anın o günün hissi
Ezberimde en bi’ ufak umut vardı
O da gitti iç sesimde
Dönüyorum kaldım gözüm kapalı
Ve kan içimde
Adın paylaştığımız son sigarının izmaritinde

[Nakarat: Aspova]

Sar, o güne
Başa sar
Yeniden oynatalım filmi
Geri sar
Yenilmek yok
Bu kez yenilmek yok
Bütün okyanuslar seninle
Sar, o güne
Başa sar
Yeniden oynatalım filmi
Geri sar
Yenilmek yok
Bu kez yenilmek yok
Bütün okyanuslar seninle
Vio / feat Aspova-İçinde ile ilgili en çok aranan terimler.

Vio feat Aspova-İçinde indir - Vio feat Aspova-İçinde mp3 indir - Vio feat Aspova-İçinde mp3 indir dur, Vio feat Aspova-İçinde telefona indir, Vio feat Aspova-İçinde şarkı sözleri, Vio feat Aspova-İçinde bedava mp3 indir, feat Aspova-İçinde mobil dinle

Vio (YENİ 10)

Vio (TOP 10 Bu Ay)