Müzik Mp3 İndir - Bedava Şarkı Dinle
Twitter'da Takip Et Google Plus'da Takip Et Facebook'da Takip Et


Ana Sayfa > > > >

Gurbet mp3 indir

Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Gurbet
Hit
: 207 indirme.
Haftalık Hit
: 2 Haftalık indirme.
Boyut
: 4.50 MB
Tarih
: 10 Aralık 2017 Pazar günü eklendi.
Puan

10 üzerinden 0 puan. 0 kişi puan verdi.

Rating: 0 out of 10
Hatalı MP3 Bildir
Murat Belet / Gurbet Yorumları.
  1. Ali Akyol

    Murat belet abim bastacidir... ???????????

  2. Leyla ŞANLI

    bitmeli bu çilemizzz.... Solmasin güllerimizzzz...

  3. fesih ekinci

    59smy kxoi gksogow

  4. Basak Ylmz

    Ya murat abimm rabbim seni korusun bu ne güzel bi ses yarabbim sen daim et bu huzur veren sesi ???bayılıyorum sesine bütün gün bütün gece sadece ilahilerini dinliyorum rabbim razı olsun inşallah her dinlediğimde öyle huzur buluyorum ki ???rabbim sen koru bu gönlü güzel kulunu ?❤???????????

  5. Gurbet gül

    Maşallah Maşallah çok buğlu etkileyici bir sesiniz var daha önce dinlemiştim matem ay diye bun dan cok seneler önce işte bu sizdiniz Murat Belet kardeşim yüreğiniz var olsun ?

  6. Songul Ay

    Yeter artık bu gurbet bitsin buçilemiz ağızına yureyine sağlık??????❤️❤️

  7. Songul Ay

    Murat bey ağzına yureyine sağılık????????❤️

  8. Songul Ay

    ???????

  9. mukaddes mukaddes

    Çokkkķ güzelllll??

  10. turkan erdem

    murat hocam yeni ilahiniz okadar guzel cok sevindim rabbim razi olsun mutissiniz mutis cook begendim ????????

  11. turkan erdem

    Cok guzel murat bey bayildim kurban

  12. Sünbül Dinç

    ??????☝

  13. Mehmet Fidan Savaş

    ağzına yüreğine sağlık çok güzel bir ilahi insana huzur veriyor

  14. Nefise çlk

    MasaAllah

  15. Bedia Arslan

    yüreğinize saglik .....

  16. Sahra görentaş

    çooook güzel abi ağzına yüreğine salık

  17. Sahra görentaş

    artık yeter bu gurbet âlemler sana hasret ya Rasulullah gelsen diken ler bile gül kokar dı

  18. Cuma Çakır

    Muhteşem bir sesin var Murat abi ağzına gönlüne sağlık

  19. BangtanGirl 007

    çok güzel ilahileri var ben yeni tanıdım maşallah sesi de çok güzel

  20. OnPoint Beats

    guzel kRdesim olmus kalbine salik

Yorumları Göster
Murat Belet / Gurbet Şarkı Sözü.

Murat Belet - Gurbet Maalesef eklenmemiş. Dilerseniz Murat Belet Gurbet biliyorsanız bize iletin ekleyelim.

Murat Belet / Gurbet ile ilgili en çok aranan terimler.

Murat Belet Gurbet indir - Murat Belet Gurbet mp3 indir - Murat Belet Gurbet mp3 indir dur, Murat Belet Gurbet telefona indir, Murat Belet Gurbet şarkı sözleri, Murat Belet Gurbet bedava mp3 indir, Gurbet mobil dinle

Murat Belet (YENİ 10)

Murat Belet (TOP 10 Bu Ay)