Müzik Mp3 İndir - Bedava Şarkı Dinle
Twitter'da Takip Et Google Plus'da Takip Et Facebook'da Takip Et

Ana Sayfa > Sanatçılar > > >
Bileklerime Kadar Acıyo mp3 indir
Sanatçı
Albüm
Şarkı
: Bileklerime Kadar Acıyo
Hit
: 4646 indirme.
Haftalık Hit
: 28 Haftalık indirme.
Boyut
: 3.24 MB
Tarih
: 20 Temmuz 2018 Cuma günü eklendi.
Puan

10 üzerinden 8 puan. 39 kişi puan verdi.

Rating: 8 out of 10

Hatalı MP3 Bildir


İdo Tatlıses / Bileklerime Kadar Acıyo Şarkı Sözü.

İdo Tatlıses Bileklerime Kadar Acıyo Sözleri



Bileklerime kadar acıyo

Gitmiyo başımın çaresiz ağrısı

Sensiz çok kanıyo

Haykırıyo yürek ağrısı


Yürek bi beni dinlemiyo

Halim kötü bunu söylemiyo

Gözlerim sensiz gülmüyo


Bide dokunamadım sana ben

Senin aslında niyetin belliydi

Soruyorum ama kalbime neden

[ reklamı gizle / hide ads ]Söyledikleri hep imalı sana


Gitme sen kal

Sevdiğim aman aman

Gidecek sevginin

Ne önemi var


Gitme sen kal

Sevdiğim aman aman

Bunun silip atmaktan

Ne farkı var




İdo Tatlıses / Bileklerime Kadar Acıyo Yorumları.
İdo Tatlıses (YENİ 10)

İdo Tatlıses (TOP 10 Bu Ay)