Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Pinterest

Ferhat Göçer Sorarlarsa Mp3 indir

Ferhat Göçer Geceleri Bi De Bana Sor (2021)

Bu şarkıyı paylaşın

Sanatçı Ferhat Göçer
Albüm Geceleri Bi De Bana Sor (2021)
Şarkı Sorarlarsa
Hit 8856 indirme
Haftalık Hit 90 Haftalık indirme.
Boyut 3.48 MB
Tarih 17 Mart 2021 , Çarşamba günü eklendi.
Puan
10 üzerinden 9 puan. 150 kişi puan verdi.

Şarkıya Tepkin Olacak mı ?

Şaşkın (1%)

Çok Kötü (1%)

Komik (3%)

İdare Eder (1%)

Çok Güzel (25%)

Aşk (69%)

957   kişi şarkıya tepki verdi
Sorarlarsa Yorumları.
  • Gulsat
    23
    Cokk gozel sarki benim icimdekileri anlatıyo
  • Nazli
    21
    bu şarkiýa baýildim harika!
    ???
  • mawi
    21
    tam kalpten çikan şarki FERHAT GOÇER çoooook sewdim
  • HAYAT yorgunu
    19
    abi harika şarki tam gaz ile dewam. begenmeyenlerde gebersin emi. Aha boyle terk edenler Allahindan bulsun
  • Gülhumar
    17
    Aşkini ewlenijam diye tek kelimelan birakan wiźdansizlar galsin.şarki çok güzal bayildim
  • ATASH
    7
    Harika Muzik
  • Serdar
    2
    Abi çok güzel ya bomba teşekkür ederim şarkı için
  • Şasenem
    2
    Bayildim bu şarkiya cok guzel
  • Söyleyemem
    1
    Çoook güzel şarki.Bayildim bu şarkiya tam benlik
  • Jeren
    1
    Çok duygulandiriji şarki
  • Sirin
    1
    Harikaa
  • 🙃
    1
    Bitti desekte boyle şarkilari duyunca yeniden bitmeye başlarim
    😔😔
  • Salamon
    1
    Bu sarkiya ..BAYILIYORUM..😊
  • Aýça
    1
    Baýildim 👍😥😍
  • Kakikik
    1
    Çok güzel olmuş emeğine yüreğine sağlık
  • Kadin
    1
    Sorarsalar bitdidarsin
  • Gulnar
    1
    Cokguzel
  • Kakamyrat
    1
    Cook iyi muhtesem sarki
  • Aybibi
    1
    Cok guzel
  • Habibe
    1
    Cok guzel olmus icimdeki duygulari anlatiyor bayildim
  • Gulchka Toylyyeva
    1
    Beter gawy bolupdyr❤️??
  • Maral
    1
    Cok bayildym bu sarkiya??
  • A D
    0
    Harikaaaaaaaaaaaaaa
  • Meryem
    0
    °bayyldym
  • Cinara
    0
    Coookkk guzel olmush😍😍😍😍
  • Aysenem
    0
    çok güzel bir sarki
  • Ayjan Guljan
    0
    Şarkı guzel
  • Risal
    0
    Tam icimdekini anlatmis gibi oldum
  • Eziz
    0
    Guzel
  • Shirin
    0
    Harika bayyldym kop seyi hatirlatya ben turkmenistandan sarki harika
  • Jeren
    0
    Çok güzek bi şarki
  • elnaz
    0
    harika
  • Sana ne
    0
    Aşk diye bi şey yok herkes bi hayalin peşinde şarkıda anlamsız
  • Tm gyzy
    0
    Coooooook guzel bir sarki👍👍👍
    Turkmenistandan selamlar 😁💌😍😍
  • Bahar
    0
    Hayatimi anlatdi cok guzel manidar sarki😘
  • Semsat
    0
    Cok guzel sarki
  • Yslam
    0
    Cok cok cook güzel sarky
  • Duranay
    0
    Çoook gùzel agzına yùregine saglık
  • #_Janymka_M...
    0
    SORARLARSA BITTI DERSIN
    BEN VAZGEÇTIM O GITTI DERSIN
    ÇOK AGLADIM ÜZÜLMEDIM
    ARKASINDAN GITTIM DERSIN
  • MARJINA
    0
    Cok guzel
  • Akgul Atayewa
    0
    çoooooook begendim
  • melisa siyahpamuk
    0
    soruyormusun cok guzel
  • sena
    0
    ne duygusal bir sarki tam bana gore icimi okudun ferhat gocer cok guzell?
  • ask
    0
    aska baglayan sarki
  • Aşk kiraliçasi
    0
    Bän buşarkyýa baýyldm bu şarky benim haýatymy anlatyýo??
  • Abdyresul?
    0
    İyi?
  • Melek
    0
    Cok cok cooook guzel sarki kalpden cykyp tam kalbe giriyor
  • Ceren
    0
    Harika şarki cok sevdim şarkiyi
  • Leyli
    0
    Güzel ama yükleyemedim yani sorun bende
  • Guncha
    0
    Kalbine degyo ya cok guzel olmus.Birden bire ozlem duyuyorsun
  • LADY
    0
    Şarkı harika?
  • Selbi
    0
    Ağzına yüreğine sağlık
Yorumları Göster
Sorarlarsa indir ve şarkı sözü.

hayat bu her zaman güldürmezki
her aCi insani öldürmezki
bak yaşadim yaşiyorum
hatalarimdan ders aliyorum
her yalana inanmam artik
bende geç olsada büyüyorum

Vicdanin rahatsa hic düşunme
UNUT GITSIN VERDIGIN SÖZLERDE
NASILSA GÜN GELIR UNUTURUM
SORARLARSA BITTI DERSIN
BEN VAZGEÇTIM O GITTI DERSIN
ÇOK AGLADIM ÜZÜLMEDIM
ARKASINDAN GITTIM DERSIN

SORARLARSA BITTI DERSIN
BEN VAZGEÇTIM O GITTI DERSIN
ÇOK AGLADIM ÜZÜLMEDIM
ARKASINDAN GITTIM DERSIN


Vicdanin rahatsa hic düşunme
UNUT GITSIN VERDIGIN SÖZLERDE
NASILSA GÜN GELIR UNUTURUM
SORARLARSA BITTI DERSIN
BEN VAZGEÇTIM O GITTI DERSIN
ÇOK AGLADIM ÜZÜLMEDIM
ARKASINDAN GITTIM DERSIN

Ferhat Göçer ile ilgili en çok aranan terimler.

Ferhat Göçer Sorarlarsa indir, Ferhat Göçer Sorarlarsa mp3 indir, Ferhat Göçer Sorarlarsa mp3 indir dur, Ferhat Göçer Sorarlarsa telefona indir, Ferhat Göçer Sorarlarsa şarkı sözleri, Ferhat Göçer Sorarlarsa bedava mp3 indir, Ferhat Göçer Sorarlarsa mobil dinle