Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Pinterest

Alper Eğri Pablo Pablo (Remix) Mp3 indir

Alper Eğri Alper Eğri (2021)

Bu şarkıyı paylaşın

Sanatçı Alper Eğri
Albüm Alper Eğri (2021)
Şarkı Pablo Pablo (Remix)
Hit 28746 indirme
Haftalık Hit 52 Haftalık indirme.
Boyut 2.86 MB
Tarih 4 Mayıs 2021 , Salı günü eklendi.
Puan
10 üzerinden 8 puan. 395 kişi puan verdi.

Şarkıya Tepkin Olacak mı ?

Şaşkın (3%)

Çok Kötü (4%)

Komik (5%)

İdare Eder (4%)

Çok Güzel (70%)

Aşk (14%)

2569   kişi şarkıya tepki verdi
Pablo Pablo (Remix) Yorumları.
  • pubg mobile kız
    83
    dinleyenler yorumu eksik etmesin
    • cecelist
      28
      mustafa ceceli
    • pubg mobile kız
      28
      tamam kucvuk harflerle sinirbozan55
    • Pubg delisi
      22
      Id versene ekleyeyim seni pubg de
    • pubg mobile kız
      32
      :D teşekkürler
  • pubg mobile kız
    41
    müzik aşık etti tam pubg oynarken dinlenmelik yaptımda
    • Nil Su, pubg player
      19
      Aynn ya, pubg ile muhteşem olur
    • instagram
      20
      Bi git kardeş kiz id vermicek beya
    • pubg mobile kız
      17
      verim mi?
    • Pubg kral
      22
      Pubg id be oynarız
  • mine suu
    31
    pubg mobile kız abla cok iyi oynuyorsun
    • pubg mobile kız
      27
      teşekkürler
  • Ravza yıldız
    29
    Ya ne yapalım abi öyle bir topluluk işte içerde oturuyoruz
    4,5 kişiyiz ama grubun içinde farklı insanlar var
    Yukardan bir ses yükseldi... ???
  • Bozkurt0666
    25
    Alper Yapıyon Bu İşi Kardeş Tebrik Ederim Mükemmel Bi Remix Olmuş?
  • Ff Bağımlısı
    11
    Çok İyi
  • Ggggg 2009
    6
    Alper egrini dinleyanlar hadi sizi goreyim sizi cok sewiyorum
  • G 😘
    5
    Alper Egri pablo şarkyny hepsindan sewiyorum ama o sarkylarynda guzal ya
  • 🥀❤️
    5
    Ilk ben bulmusdum internetde cok iyi muzik
  • leyli2007
    5
    ??????????????????????
  • Pubg bilmeyen kız
    5
    Şarkı bağımlılık yapıyor yemekte Pablo diyorum ..??
  • PUPG DELİSİ
    5
    Sen nasıl bir kralsın Pablo pabloooooo
  • CS ci kalbi kırık
    5
    Pablooo ne yaptın lan sen ne yaptıysa şarkı yapmışlar sjsjsjsjsj
  • Mustafa
    4
    Güzel
  • Siverekteki melek
    4
    Süper bi şarki herkes dinlesin süper bi akım
  • zeki kiz
    3
    arkadaşlar nasil like topluýorsunuz banada söýleýin lütfen onça zekiýim ama bunu bilmiýorum siz nasil topluýorsunuz söýleýin lütfen bi tüýö werin💋💋💋💋
  • aknur
    3
    yakıyo ortalıgı alpercım
  • Nil Su
    3
    Aşık oldum, bağimlilik yapti. COK COK guzel yaaa ?????❤❤❤❤❤❤❤
  • LordBlack313
    3
    Vallahi sarki tek kelime ile muqq
  • HACKER
    2
    COK IYI MUZIK GUZAL COK BEGENDIM
  • Eziz
    2
    cok guzal biz turkmenistanlilaram dinliyo bu sarjiyi
  • aaaaaaa
    2
    ses ver istanbul
  • çikilop penda
    2
    lanet olsun bağımlılık yapıyo
  • PUGB USTASI
    2
    BENDE 20.000 UC var İD istemeyin arkadaşlık yeri dolu dolu olmasa atında işte dolu Trapping like the narco (narco)
    Got dope like Pablo (Pablo)
    Cut throat like Pablo (cut throat)
    Chop trees with the Draco (Draco)
    On the Nawf, got Diego (Diego)
    Saying hasta luego (luego)
    Muy Bien wrapping kilos (ye)
    Snub nose with potatoes
  • Sokucu
    2
    İyi beee
  • Jisoo blink?
    2
    Superr
  • Türkmen gyzy
    1
    pubg mobile oýnaýan bir topar samsyklar pubg mobile oýun haram şony bilýäňizmi şol oýuny oýnaýan haram adam we musluman adam däl menä size aýtýan oýnamaýanlaram musluman oglan gyzyňyza degişli Türkler öň soňam haram ýurt heleýini urup ölurup we şuňa meňzeş zatlar etýärler men bärde aýdyp oturmaýyn utanýanow sizi göremde utanşsyz bir topar Türkler...
  • PUBGPRO0909
    1
    Muq
  • turkmenistanly karol
    1
    Çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook iý
    • Karoleva
      0
      bencede coooooooook guzel
  • Pubg kralicesi
    1
    Iyi
  • snsr
    1
    guzel ya bn ce
  • Deli kiz
    1
    Çoooook güzel şarki Alper abi
  • LOVELY
    1
    Çooooooook güzel?????????????
  • Yorumcu
    1
    Çok güzel bir şarkı
  • Pubg Kızı
    1
    ııııy irğrenç bi şarkı ööö ???
  • MP3 USTASI
    1
    super sarki
  • Mehmet
    1
    Guze
  • Sikerem
    1
    Ela şarkı beyendim
  • goldenaegle
    1
    valla güzelmiş
  • Zehra Talay
    1
    Şarkı sözleri çok beğendim tip Doktor geçiyor ben de buraya yazdım
  • Laz
    1
    şago şago pablo
  • PAN POİSON
    1
    İDARE EDER XD
  • Sebine
    1
    Super ela
  • Pubg hayran delisi
    0
    Çok güzel olmuş ellerine emeğine sağlık çok güzel bayildim
  • YAKUP
    0
    GUZEL
  • Pubg mobile
    0
    Guzel. Pubg da music dinleyecigıne düsmanin ayak sesini dinle
  • Mekan
    0
    pubg hakda dal aydym gurlesin pubg:''MR'' pablo
  • Free Fire😎
    0
    Güzel remix. Pubg bok gıbı. Ama Free Fire max mükemmel
  • GİZLİ HAAYRAN
    0
    Pubug mobil
  • Pubg
    0
    İyi
  • DELI
    0
    EFSANE
  • 10B
    0
    leyli2007 scagedenmi sen
  • EmiLy
    0
    Harika 👍❤
  • PUBG BRAND
    0
    Cok iyi lan
    En iyi müzik bu
    Cok güzel
  • pubg delis_i#1
    0
    pubg da adiniz neyse yorum yazarmisiniz
  • Kaos Melika
    0
    Cook guzel sarki pubg mobil oynaka dinlemk gerk
  • Pubg mobike
    0
    Gowy
  • GİZLİ HAYRAN
    0
    Bu ne yaaa çoooooook kötü like tan doldurmuşsunuz😔👎👎👎 Pablo
  • Nutella
    0
    walla sevdim ama Bisey Pubgda
    Dinlerken iyi ama
    1 vs 4 Yapdygynda iyi devil ya
    en iyisi PETRUNKO
  • Yldyzjyk
    0
    Coook Iyi Bu
    Sarkyda pubg Iyi
    Oynuyom
  • Gulser
    0
    alper egri bu sarkysy cook guzal
  • Arslan Rozyýew
    0
    Şarky ÇOK ÇOK GÜZEL BOMBA💣Gibi
  • Pubg partner
    0
    İd versenize bir el atalım
  • Kawkaz😈 kiz
    0
    Aferin
  • mahriban
    0
    ejeska dali nasag baran ozem nebitdagly
  • sanane
    0
    güzel
  • Ayhan sarvi
    0
    Yukardan biri səs yüksəldi hadi durmayın amim şego sego şiddip taplo taplo nebılay nago nago
  • Sana ne
    0
    Full
Yorumları Göster
Pablo Pablo (Remix) indir ve şarkı sözü.

Ya ne yapalım abi öyle bir topluluk işte içerde oturuyoruz
4,5 kişiyiz ama grubun içinde farklı insanlar var
Yukardan bir ses yükseldi... ???


Trapping like the narco (narco)
Got dope like Pablo (Pablo)
Cut throat like Pablo (cut throat)
Chop trees with the Draco (Draco)
On the Nawf, got Diego (Diego)
Saying hasta luego (luego)
Muy Bien wrapping kilos (ye)
Snub nose with potatoes
Straight out the jungle (yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
This real rap, no mumble (yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
My skin black like mamba (yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
Got stash boxes in Hondas (yeah, yeah, yeah, yeah, yeah)
Straight out the jungle (oh yeah)
Bricks in the brick house
Use to hit licks and go to ma house (momma)
Straight out the jungle (yeah, yeah, yeah, yeah)
Young nigga don't know nothin' now (ya)
Young nigga know too much now (woo)
Bow bow bow, that'll slow 'em down (yeah, yeah)
We pick up the hundos (hundos)
Then drop them off to Huncho (Huncho)
I came from the bando, (bando, beep beep) here go the wide load

Alper Eğri ile ilgili en çok aranan terimler.

Alper Eğri Pablo Pablo (Remix) indir, Alper Eğri Pablo Pablo (Remix) mp3 indir, Alper Eğri Pablo Pablo (Remix) mp3 indir dur, Alper Eğri Pablo Pablo (Remix) telefona indir, Alper Eğri Pablo Pablo (Remix) şarkı sözleri, Alper Eğri Pablo Pablo (Remix) bedava mp3 indir, Alper Eğri Pablo Pablo (Remix) mobil dinle